.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلایه جمعی از جوانان جوياي كار از مسئولان اداره مخابرات بابل
تعدادي از جوانان شهرستان بابل به نمايندگي از جوانان اين استان نسبت به عملكرد اداره مخابرات اين شهر در زمينه تامين و ايجاد شغل براي افراد جوياي كار با تهيه و امضاي نامه‌اي اعتراض كردند. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، در اعلاميه‌اي كه از سوي اين جوانان در اختيار خبرگزاري فارس قرار گرفته

تعدادي از جوانان شهرستان بابل به نمايندگي از جوانان اين استان نسبت به عملكرد اداره  مخابرات اين شهر در زمينه تامين و ايجاد شغل براي افراد جوياي كار با تهيه و امضاي نامه‌اي اعتراض كردند. 
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، در اعلاميه‌اي كه از سوي اين جوانان در اختيار خبرگزاري فارس قرار گرفته آمده است: اين اداره در ابتدا از جوانان مي‌خواهد كه به صورت كارآموز در اين مركز به كار مشغول شوند تا در آينده‌اي نزديك با آنها قرارداد شركتي به امضاء برسد، در حالي كه پس از گذشت مدتي مسئولان شركت مخابرات به بهانه مختلف عقد قرارداد شركتي را به عقب مي‌اندازند تا پس از مدتي انجام كار بدون حقوق، خود فرد نااميد مي‌شود و كار را ترك مي‌كند.

اين جوانان مازندراني اعلام كرده‌اند كه تعدادي از آنها مدت 8 ماه است عليرغم اعتراض‌شان در يكي از واحدهاي اداره مخابرات بابل بدون دريافت حقوق و عقد قرارداد مشغول به كار هستند.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();
نظرات خوانندگان :

amir 4 بهمن 1385
درشرکت مخابرات استان کسانی هستندکه 24سال برای این شرکت کارمی کنندمخابرات با آنهاراپیمانکارمحسوب کردتاازپرداخت مزایای قانون کارشانه خالی کندوامروزباشکایت تعدادی ازبچه هاومحکوم شدن مخابرات شرکت ازپرداخت حقوق ومزایای قانونی آنهاامتناع می کنند. من نظرخودرانوشتم احتمالامنتشرنشود
امير 5 بهمن 1385
بسیارممنونم که مطلب بنده رو منتشرنمودیدمنظوربنده شرکت مخابرات استان مرکزی می باشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.008 seconds.